Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere gereğince konstrüksiyonlmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun kent analizleri midein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize ilave etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, dizge, hasılat ve ilişki alanları kabilinden bileğişkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların işletmeniz midein farklı bileğerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden olmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok avantaj sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylece müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faziletli etkinliği, birebir maliyette suni zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı trampa filhakika inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arz vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin sonuç plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğişti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle omuz omuza imdi “ne istersem onu tuzakırım” devri esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asıl bekçi mefret gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Marifet ve iletişim teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolay erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına sağlam iş süreçlerini bileğiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 yılı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Amma uyma fail yıllarda internet kent çtuzakışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lüzumlu kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun fail web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası geçmek üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanıtıldığı bir hüviyet başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir süje henüz var, o da şu: Web tasar çizim ve nominalm çtuzakışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çtuzakışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasar çizim adı altında esaslayıp şirketin gerçeklik finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birfena projenin gün içinde üst yönetim tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da diğer bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede baki katınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine rabıtlı. Kısaca yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, ahir matlup skorları vermemektedir.